  • Data: 2009-02-25 20:48:13
    Temat: Re: prawo jazdy i badania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn pisze:

    > Otóż to. Pijany wsiadający z akierownice popelnia przestępstwo i ja mam

    Nie. Dopiero ruszając je popełnia. Poza tym mógł tylko sprawiać takie
    wrażenie - np. zatoczył się, po się poślizgnął na czymś, a brzmi
    bełkotliwie, bo np. był u stomatologa i jeszcze ma porażony język.

    > obowiazek powiadomic o tym organy scigania.
    > Malo sprawny kierowca z waznym prawem jezdy przestepstwa NIE popelnia.

    Jak np. stracił wzrok, ale nadal chce kierować pojazdem?

    > Może stanowic zagrozenie, ale bynajmniej nie musi - jesli ma swiadomosc
    > wlasnych ograniczen.

    Podobne wrażenie mają wszyscy na podwójnym gazie.

    > Analogia w stylu Ławy - czyli kulą w płot (i
    > aparatem w ochroniarza).

    A może tak ciut merytorycznej? Wiem, że to trudne dla takiego tępego
    ciula, jak ty, ale postaraj się...