  • Data: 2003-01-15 15:50:17
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Krzysztof" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" napisal:
    > Poza tym często bywa tak ze jedzie się autobusem do kogoś na kolację
    > swiąteczną (np. wieczerza wigilijna) - wiadomo zatem ze będzie się
    wracało
    > równiez autobusem. To jest to chyba podróż planowana, nieprawdaż? A żałuj,
    > że nie widziales ilu ludzi w święta jechało na gapę tłumacząc, że kioski
    > były pozamykane, a kierowca nie miał...

    I nie wiem ile bym planowal przyjezdzajac z Warszawy na Slask do rodziny na
    swieta to na Dworcu Centralnym na razie biletow KZK GOP nie kupie. Plus
    liczne przypadki losowe, popsuty samochod itp - kiedy w normalny dzien nie
    byloby problemu z kupnem biletu. I nawet wiecej - autobus nie jest tylko dla
    tych, ktorzy jezdza "w bardzo waznych sprawach", ale takze dla tych, ktorzy
    maja ochote pojechac do parku, bo akurat jest ladna pogoda.

    Gdyby KZK GOP powaznie traktowalo swoich klientow (i bylo firma ktora
    bardziej dba o zysk!) to nie dzieliloby klientow na lepszych, ktorzy z
    odpowiednia powaga podchodza do tego wielce-waznego przedsiebiorstwa i
    planuja na tydzien wczesniej wszystkie wyprawy z rozkladem jazdy w rece, i
    cala reszte, tylko ewentualnie od tych drugich pobrala wieksza oplate dla
    pokrycia ewentualnych dodatkowych kosztow. Na razie moim zdaniem zachowuje
    sie nawet nie jak monopol, ale raczej jak zwykla niepodlegajaca kontroli
    biurokracja, w ktorej klient jest bezradny wobec widzimisie jej pracownikow.

    Pozdrawiam
    Krzysztof