  • Data: 2003-01-15 17:12:58
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > drugą
    >
    > To jesli dla kogos jest to tak normalna i codzienna czynność to czemu nie
    > posiada biletu okresowego?

    dlaczego nie posiada tego, dlaczego nie posiada tamtego. widoc
    znie z jakichś względów nie posiada. wkurza mnie jak wsiadam do autobusu i
    proszę o bilet, a kierowca pyta "a w kiosku nie mógł kupić?" . skoro nie
    kupił, widocznie nie mógł. a jakby mógł, to by kupił, zawsze to o 20 gr. taniej

    > Poza tym często bywa tak ze jedzie się autobusem do kogoś na kolację
    > swiąteczną (np. wieczerza wigilijna) - wiadomo zatem ze będzie się
    > wracało równiez autobusem. To jest to chyba podróż planowana, nieprawdaż?
    > A żałuj, że nie widziales ilu ludzi w święta jechało na gapę tłumacząc, że
    > kioski były pozamykane, a kierowca nie miał...

    formalnie nie mieli racji( zwłaszcza jeżeli u was kierowca ni
    e jest zobowiązany do prowadzenia sprzedaży biletów). ale moralnie.....
    tu występuje problem tabakiery. czy nos dla tabakiery, czy tabakie
    ra dla nosa. komunikacja miejska (poza nielicznymi wyjątkami kom. prywatnej
    ) jest instytucją publiczną. a w takiej powinno się ułatwiać maksy
    malnie pasażerowi korzystanie z niej. ale czasem ma się wrażenie że pasaż
    er dla MPK/MZK jest złem koniecznym, ostatecznie tolerowanym

    > A dlaczego uważasz, że odbywa się w nienormalnych?

    jeżeli człowiek do wykonania prostej i codziennej czynności musi
    przeprowadzić ciąg decyzyjny i przygotowawczy, to nie są to normalne
    warunki.

    pozdrav

    maHo