  • Data: 2003-01-15 17:13:26
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego nie posiada tego, dlaczego nie posiada tamtego. widoc
    > znie z jakichś względów nie posiada. wkurza mnie jak wsiadam do autobusu i
    > proszę o bilet, a kierowca pyta "a w kiosku nie mógł kupić?" . skoro nie
    > kupił, widocznie nie mógł. a jakby mógł, to by kupił, zawsze to o 20 gr.
    taniej

    A wyobraź sobie jak takiego kierowcę, który już ma odjazd, wkurza, że ktoś u
    niego kupuje bilet na przystanku, na którym są dwa calodobowe automaty i +/-
    8 kiosków z biletami...
    W większości przypadków owa "niemoc" polega na zagadaniu się z
    kolegą/koleżanką a potem "o! patrz, autobus juz jedzie a ja nie zdążyłem
    kupic....no nic - kupi się u kierowcy"...

    > formalnie nie mieli racji( zwłaszcza jeżeli u was kierowca ni
    > e jest zobowiązany do prowadzenia sprzedaży biletów). ale moralnie.....

    Ale moralnie również - bilet należy mieć a jego brak jest zwykłym
    złodziejstwem.

    > tu występuje problem tabakiery. czy nos dla tabakiery, czy tabakie
    > ra dla nosa. komunikacja miejska (poza nielicznymi wyjątkami kom.
    prywatnej
    > ) jest instytucją publiczną. a w takiej powinno się ułatwiać maksy
    > malnie pasażerowi korzystanie z niej. ale czasem ma się wrażenie że pasaż
    > er dla MPK/MZK jest złem koniecznym, ostatecznie tolerowanym

    Zapewniam Cię ze w GOPie mamy bardzo wysoki poziom dostępności do wszelkiego
    rodzaju biletów.

    > jeżeli człowiek do wykonania prostej i codziennej czynności musi
    > przeprowadzić ciąg decyzyjny i przygotowawczy, to nie są to normalne
    > warunki.

    Jeśli podejście do kiosku jest dla Ciebie ciągiem decyzyjnym i
    przygotowawczym to współczuję...

    pdr
    Olo