  • Data: 2008-10-28 13:15:45
    Temat: Re: prawo autorskie - wykorzystanie fotografii
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 26 październik 2008 01:51
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@z...router>):

    > Debilne to by było gdyby takie coś szło z urzędu a nie z oskarżenia
    > prywatnego.

    No to byłaby już zupełna paranoja...

    > A jakbyś zdefiniował konieczny zakres ochrony? Można argumentować, że
    > zakres ochrony dóbr osobistych powinien wystarczyć, ale nie jestem do
    > końca przekonany.

    A co chcesz chronić? Ostatnio patrzę w lewizor, a tam moi uczniowie i mój
    kolega z pracy... Jak im powiedziałem, to dumni byli, a nie źli :D A
    telewizja jak zwykle olała i zgody od nich nie brała. Bo to chore i na
    szczęście martwe prawo. Nie bardzo widzę powód do ochrony wizerunku w
    ramach PA. Owszem, żeby nie wykorzystać do pastwienia się itp. ale to jest
    KC a nie PA od tego.

    --
    Tristan