  • Data: 2008-10-29 12:53:53
    Temat: Re: prawo autorskie - wykorzystanie fotografii
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po drugie primo: można by to podciągnąć pod
    > ochronę godności itp. W każdym
    > razie, jak zakryją twarz, to to coś zmieni? I
    > tak zainteresowani rozpoznają.

    Temat upiorny. Czytałem (nie znam finału) o
    problemie tego typu z... fotoradarem. Jak to teraz
    wygląda? Wysyłają fotkę do domu. Otwiera zona, a
    tam pan mąż - po pierwsze nie "po godzinach"
    tyrał, tylko pociskał na trasie XYZ i nie z
    kierownikiem zaopatrzenia, tylko uroczą blondynką
    z dekoltem urody Dancewicz :) na przednim fotelu.
    Zadyma gotowa. Ktoś to podobno gdzieś podniósł .
    Poszły jakieś pozwy o odszkodowanie. itd. zna ktoś
    sprawę? To apropo wykorzystywania wizerunku bez
    wiedzy i niekoniecznie w "zdrożnym" celu.