  • Data: 2008-05-12 10:48:09
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 May 2008 03:35:32 -0700, s | napisał(a):

    > no i tu pytanie/prośba do prawników.... z tego co wiem, prawa autorskie
    > niemajątkowe (nie pamiętam jak się to nazywa) są niezbywalne i jako
    > autor mam prawo podpisać się pod pracą jaką zrobiłem. czy jest to
    > prawda? czy mogę pokazać tą pracę w swoim portfolio (z podpisem dla kogo
    > była robiona)? czy ktoś może mi podać jakiś konkretny art. na ktory mogę
    > się powołać?

    No dobrze, możesz się podpisać, ale już rozpowszechnianie jej w
    *jakikolwiek sposób* wymaga zgody osoby, która nabyła od Ciebie te prawa.
    Natomiast nikt nie może zabronić Tobie chwalenia się tą pracą -- link
    itd. Na zasadach określonych prawem cytatu możesz zrobić sobie jakieś tam
    zrzuciki, ale to też bez przegięć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==