eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 14:16:01
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "Neo" <n...@w...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > To ma działać wg praw które Ty sobie na poczekaniu tutaj wymyślasz? Jak
    > narazie
    > to Ty próbujesz nabić sprzedawcę w butelkę. Tylko i wyłącznie od
    > sprzedawcy
    > zależy, jak podejdzie do sprawy i czy będzie chciał Ci zrobić łaskę i
    > wymienić
    > na nowy. Przecież podczas zakupu sprzączka już była przy tym biustonoszu
    > to
    > można było ocenić jakiej jest jakości (jeżeli teraz potrafisz to i przy
    > zakupie
    > również).

    nie naginam sobie prawa jak chce tylko dyskutuje - pytam czy tak mogę
    postąpic - byc moze pisze w sposób który sugeruje ze ja mam miec racje ale
    tak nie jest - poprostu poszukuje odpowiedzi i licze na pomoc ludzi którzy z
    tematem maja wiecej współnego

    > Kolejny raz sugeruję przeczytanie archiwum. Nie bądź lenieniem.

    nie jestem leneim bo nim napisałem na grupe to szukałem w wieczorny
    poniedziaęłek odpowiedzi
    niestety z internetm jest tak ze aby otrzymac dobra odpowiedź trzeba albo
    zadać precyzyjne pytanie w wyszukiwarce albo znać temat aby sie po nim
    swobodnie poruszac i szukac własciwego kierunku albo miec farta - mi akurat
    żadna z tych rzeczy sie nie udała. rzuć choć hasło-klucz, skoro twierdzisz
    ze wiesz ale nie chcesz odwalić całej roboty za mnie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1