    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cf68d62$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69278$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69cc0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <FYBJE.190874$_Q1.48421@fx15.ams1>
    <5cf77264$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8e303$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8f90a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8fa95$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <fi7KE.311149$Dw7.151972@fx12.ams1>
    <5cf902a4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <WR7KE.284923$ys.222224@fx10.ams1>
    <5cf914ca$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <2WdKE.376464$LE7.145638@fx11.ams1>
    Subject: Re: prawa dwa
    Date: Fri, 7 Jun 2019 12:08:15 +0200

    dyskusyjnych:2WdKE.376464$L...@f...ams1...
    On 2019-06-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Albo poprowdzisz samochód.

    Ale nie wybieram sie prowadzic samochodu.
    Zreszta ... po tych 3 czy 4 piwach pewnie bym pojechal w miare
    bezpiecznie, mimo ~1 promila.
    I gdyby gdyby np zaszla taka potrzeba, ze np dziecko trzeba pilnie do
    szpitala ...

    A po dwoch piwach to juz w ogole nie ma co mowic o jakim stanie
    nietrzewosci, ale przeciez wielkim przestepca bym byl za kierownica

    >A są jakieś? :)

    Trzeba poszukac. Moze i sa.

    >Ufam, że potrafisz ocenić, kiedy spać można a kiedy nie, tak jak
    >pewnie
    >potrafisz ocenić prawdopodobienstwo zajścia określonych zdarzeń z
    >uwzglednienie inteniejacych warunków, lokalowych, społecznych,
    >pogodowych i innych :)

    Ale ja we wlasnym mieszkaniu, czy ja bedac opiekunem wycieczki w
    nieznanym schronisku publicznie dostepnym ?

    A co bedzie, jak dzieciaki zechca sie bawic w duchy po polnocy ? :-)

    A skad wiesz, czy nie ? :-)

    J.