  • Data: 2019-06-06 22:14:05
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2019 o 11:55, Michał Jankowski pisze:

    > Gdyby nie było różnicy, to byłyby wyroki za zaniedbanie opieki poprzez
    > spanie na trzeźwo. A takich wyroków nie ma.

    Moim zdaniem to jest wynik takiej nowej mody. Przez miliony lat rodzice
    sypiali w nocy i jeśli w trakcie chwilowego braku nadzoru coś się stało,
    to nikt ich do więzienia nie wtrącał. Bo to powinno się jakoś sensownie
    analizować. Normalnym następstwem udania się przez matkę do ubikacji
    nie jest wypadnięcie dziecka z okna. Dzieci mają różne dzikie pomysły.

    W mojej ocenie, wiele tych skazujących wyroków "przechodzi", bo rodzice
    po utracie dziecka mają poważniejsze problemy, niż "kopanie" się z
    wymiarem sprawiedliwości. A jak jeszcze wyleje się hejt, że matka była
    pijana, to po drodze brakuje głosu rozsądku - "no i co z tego?".