  • Data: 2019-06-06 14:03:23
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba jednak musisz
    >
    > Czyli jednak lepiej nie krzątac sie w kuchni, jak dziecko biega
    > dookola szamba.
    >
    > Teraz tylko pytanie: sad rozumie, ze czlowiek musi sie wyspac, a
    > policja nie rozumie ?

    Zrozumieją i sąd i policja bo jest to bolesnie oczywiste, że nie chodzi
    o spanie a o niedopełnienie warunków bezpieczeństwa. Dziecko nie powinno
    samo biegać po podwórku jeśli może wpaść do szamba. Rodzice nie mogą
    spać jeśli w mieszkaniu gotuje się zupa a dziecko może ją na siebie
    zciągnąć. Ale mogą oboje spać i nikt ich za to nie ukarze, jeśli dziecko
    jest bezpieczne w kojcu z którego oceniając rozsądnie samo nie wyjdzie
    ani nic mu w tym kojcu się nie stanie. Nie słyszałem aby ktokolwiek
    został skazany śmierć łóżeczkową dziecka, a zapewne w 99% rodzice wtedy
    spało.

    Dlatego tez to czy opiekunowie PTTK mogą spać czy nie zależy, czy ich
    podopieczni są bezpieczni, a nie bo opiekunowie spać nigdy nie powinni.
    To jest kompletna bzdura.

    --
    Marcin