    From: "Bobek" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa budowlane
    Date: Wed, 7 Jan 2004 19:00:21 +0100

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btf2jk$ot4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tofifik" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mozna, zarowno przed upadkiem kogos z dachu, jak i samego dachu

    > Do upadku kogos z dachu - w zaden sposob
    > Do upadku samego dachu - tylko jego wytrzymalosc ogniowa

    > W ogole - to tak./W zaleznosci od masy tego betonu./ Najlepiej po
    > opinii projektanta /architekta/ popartej wyliczeniami
    > wytrzymałościowymi konstrukcji .

    Jeśli mozna to zna pan jakies artykuly lub paragrafy (czy coś takiego)
    dotyczące tych zabezpieczen. czy jak zbuduje na dachu zabezpieczenie w
    formie balustrady to bedzie zgodne z przepisami przeciwpozarowym?

    Wiem ze kiedyś w starym budownictwie stosowano niskie barierki tak ok do 30
    cm wys. Czy teraz tez jest jakies prawo regulujące te wymiary?