  • Data: 2007-01-19 11:29:13
    Temat: Re: prawa autorskie a stare fotografie
    Od: "j" <jacekska(wytnijto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To są oryginalne odbitki z czasów gdy zostały one wykonane czy pochodzą z
    > jakiejś publikacji?

    To są zeskanowane oryginalne zdjęcia wypalone na CD, nie pochodzą z książki,
    gazety, czasopisma etc. a przynajmniej tak mi się wydaje. Nie wiem kto i z
    jakiego źródła zeskanował no i w ilu egz. to powielił.Są też skany bardzo
    starych pocztówek.

    >To ewentualnie wpływa tylko na wysokość kary :)
    Jakieś pocieszenie jest ;-)

    A tak z czystej ciekawości, skoro już poruszyłem temat jak wygląda sprawa
    przy korzystaniu z ilustrcji (zdjęć) zamieszczonych w jakimś czasopiśmie np.
    z roku 1920?