  • Data: 2009-12-28 23:22:08
    Temat: Re: [prasówka] Zakłócanieporządku publicznego
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Emeryci dostrzegają jednak nowego "Majora"...
    >
    > Co do "paru facetów na krzyż" to mniej więcej tak samo postrzegano w swoim
    > czasie niejakiego Ulianowa. To ten facet, co mu brata skazali na śmierć w
    > procesie starszego Piłsudskiego :). Skoro represjonują, to znaczy, że się boją
    > a w happeningach chyba właśnie chodzi o wykazanie tego ostatniego... Ale to
    > już polityka a nie prawo. NTG.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czapla

    To czy skazano ich w *trybie* który (dla mnie) jest kpiną z prawa i
    "kontynuacja sądowych tradycji PRL" jest do dyskusji na tej grupie
    w zakresie:
    1) czy zastosowanie tego trybu było (prawnie) właściwe - zgodne z literą
    i duchem przepisów prawa "w ogóle"
    2) jeśli było to czy RP3/4 ma się wstydzić że możliwe było takie
    zastosowanie "prawa"

    Ja uważam że to jest grupa zasadniczo o "prawie jakie jest" ale
    okazjonalne dyskusje na temat "prawa jakie być powinno" albo
    "jak prawo powinno być zmienione" nie są całkowicie nie na temat.

    URL(s):
    http://www.rp.pl/artykul/412122_Przeciwnicy_Karnowsk
    iego_wyrzuceni_na_smietnik.html

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie widzieli Chrystusa i jego nauk