  • Data: 2009-12-30 18:46:08
    Temat: Re: Zakłócanieporządku publicznego
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak w ogóle nie wiem czym się podniecać, czy mamy pozwolić, żeby
    > różne grupy zakłócały przebieg rady miasta?

    Spojrzyj na to z ekonomicznego punktu widzenia. O tym było jakieś 2-3 minuty
    we wszystkich dziennikach w TV. Przecież chłopakom o to właśnie chodziło...
    Gdyby musieli wykupić reklamy, zapłaciliby jakiąś koszmarną kasę. A tak mają
    prawie to samo, za marne grosze (miesiąc pracy...?) i dalsze darmowe reklamy z
    procesu.

    Pozdrawiam

    Czapla