  • Data: 2008-11-21 07:55:14
    Temat: Re: praktykant
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Nov 2008 23:19:05 +0100, Tristan napisał(a):

    > Aczkolwiek w drugą stronę to też działa. Znajoma ma warsztat samochodowy i
    > praktykantów z zawodówek jakiś samochodowych czy cóś. Absencja u nich
    > ogromna i jeszcze bredzą, że chcą zaliczenia praktyk na krzywy ryj.

    Wiadomo - ale ona ma tą władzę, że może zaliczenia nie podpisać. I jak się
    w końcu wszyscy przekonają, że tylko wtedy cały system będzie mieć sens, to
    zaczną praktyki traktować poważnie.

    Bo w obecnej formie zarówno praktyki jak i staże (przynajmniej te płatne z
    urzędu) to w zdecydowanej większości znanych mi przypadków strata czasu
    i/lub pieniędzy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net