  • Data: 2010-05-06 19:29:34
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 6, 9:13 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > A także w szkołach publicznych (ZNP), na uczelniach państwowych i paru
    > innych rodzajach pracodawców.
    > Forma własności pracodawcy nie ma znaczenia - prawo traktuje ich jednakowo.
    > Warunkiem jest, żeby organizacja reprezentowana u danego pracodawcy miała
    > status organizacji zakładowej a osoba oddelegowana była członkiem zarządu.
    > Liczby masz rozporządzeniu.
    > To oznacza, że kwestia (nawet w skali kraju) jest finansowo marginalna; na
    > pOsłów więcej się wywala bez sensu.
    >
    > --
    > Jotte

    Jak dla mnie to, ze X wydaje sie bez sensu na poslow nie
    usprawiedliwia wydawania 1/10 X na ZZ. I jedno i drugie jest w
    zalozeniu glupie - to, ze jest marginalne nie znaczy, ze nie trzeba
    takiej gangreny likwidowac.

    Co do "formy pracodawcy" i barku jej znaczenia - nie do konca masz
    racje.

    W Policji wyglada to nieco inaczej - w Policji moze istniec tylko
    jeden zwiazek zawodowy - ten oficjalny :)

    Paranoja jakich w tym kraju wiele bo co to za zwiazek zawodowy skoro
    jest to jedyna organizacja, ktora moze istniec legalnie, jest
    koncesjonowana przez Panstwo i przez to Panstwo finansowana - a jej
    celem jest reprezentowanie "pracownikow Panstwa" w konfliktach z
    Panstwem.

    To jest tak glupie, ze wczesniej tylko PRL przewidywal takie kwiatki.