  • Data: 2010-04-20 08:27:46
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: " GK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Owszem, faktycznie, par. 14 rozporządzenia MI w sprawie szkolenia,
    > egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami,
    > instruktorów i egzaminatorów.
    Ale to dalej jest problem pracownika, nie pracodawcy. Pracodawca ma uzyskać
    tylko oświadczenie. Jedyną znaną mi grupą zawodową, za którą to pracodowca
    odpowiada za naruszenie norm przez pracownika, są pracownicy transportu,
    którzy na bieżąco powinni informować swoich pracodawców (także
    zleceniodawców) o czasie pracy, prowadzenia pojazdów, odpoczynkach itd.
    Kiedyś byli to także bodajże radiolodzy i laboranci, ale nie śledziłem tego.