  • Data: 2010-04-20 10:39:22
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hqjkrf$g1h$1@srv.cyf-kr.edu.pl Michał Pysz

    > Dla sprecyzowania:
    > - ja jestem pracownikiem.
    > Pracodawca pyta mnie: gdzie jeszcze Pan pracuje
    > Pytanie: czy muszę mu odpowiedzieć
    Nie.
    Pomijam kilka specyficznych zawodów (z których kilka sam zresztą
    wymieniasz), a do których stosuje się przepisy szczególne.

    Informacje, jakich pracodawca może żądać są wymienione w KP (tu głównie
    chodzi o osobę dopiero ubiegającą się o zatrudnienie) oraz w rozporządzeniu
    Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu
    prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze
    stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U.
    nr 62, poz. 286; ostatnia zmiana w Dz. U. z 2006 r. nr 125, poz. 869).

    --
    Jotte