    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca kręci
    Date: Wed, 13 Oct 2010 12:07:55 +0200

    > Zostałem przyjęty do pracy. Przez pierwszy miesiąc miałem być na
    > umowę-zlecenie. W pierwszym tygodniu nie naciskałem, pracodawca
    > powiedział, że podpiszemy umowę w piątek. Minął piątek, umowy nie mam,
    > pracodawca od poniedziałku mówi "jutro, jutro".
    >
    > Niepokoi mnie to i raczej nie mam zamiaru przychodzić do pracy w takiej
    > sytuacji. Mam pytanie, czy takiego krętacza można jakoś prawnie
    > przywrócić do pionu? Znaleźliby się świadkowie, że kiedyś zatrudniał na
    > czarno. Dwie dziewczyny "zatrudnione" przede mną zostały podobnie
> [...]

    ale pracujesz zeby komus zycie utrudnic ?

    Moze Cie juz zarejestrowal a papier jest w drodze np. z biura rachunkowego ?

    Nie mowie, ze dziala fair ale trzeba po mesku zadac pytanie czy chce czy nie
    chce i po temacie. Jak oszukuje to ja bym u takiego nie pracowal. Jak
    uchybienie jest wynikiem dajacym sie jakos wytlumaczyc to bym dal spokoj
    (moze ksiegowa na zwolnieniu, moze jakies inne nieprzewidywalne trudnosci)

    Icek