  • Data: 2010-10-13 10:13:57
    Temat: Re: pracodawca kręci
    Od: kulf0n <k...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:

    > ale pracujesz zeby komus zycie utrudnic ?

    Oczywiście, że nie. Co to za pytanie?

    > Moze Cie juz zarejestrowal a papier jest w drodze np. z biura rachunkowego ?

    A na co rejestracja? To jest kilkuosobowa firma, nie ma biura
    rachunkowego, chcę tylko podpisać umowę.

    > Nie mowie, ze dziala fair ale trzeba po mesku zadac pytanie czy chce czy nie
    > chce i po temacie. Jak oszukuje to ja bym u takiego nie pracowal. Jak
    > uchybienie jest wynikiem dajacym sie jakos wytlumaczyc to bym dal spokoj
    > (moze ksiegowa na zwolnieniu, moze jakies inne nieprzewidywalne trudnosci)

    Zadaję mu pytanie i codziennie odpowiedź "jutro jutro" po czym wyjeżdża
    z biura na spotkania. Mam go zwyczajnie sprać?

    Nie będę tam siedział, to jasne, zwyczajnie pytam czy ogólnie takiemu
    cwaniakowi można coś zrobić prawnie. "Pracuję" niecałe dwa tygodnie,
    chciałbym uzyskać zapłatę za ten czas. A jeśli on tak kiwa to chciałbym
    raczej ukrócić ten proceder. Pytanie: jak to zrobić skutecznie?

    Jeśli jest taki czysty to spokojnie wytłumaczy się przed prawem i
    jeszcze mi da popalić. Nie ma problemu. Tylko nie wygląda to w ten sposób.

    Czy mogę prawnie skutecznie ukrócić ten proceder i uzyskać zapłatę za 2
    tygodnie pracy jeśli nie podpisze ze mną umowy do piątku?

    kulf0n