    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowca [Igor Stachowiak padł]
    Date: Wed, 26 Dec 2018 21:47:17 +0100 (CET)
    <5c2003bd$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pvqjak$s18$2@node2.news.atman.pl>
    <5c2142e1$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <pvspta$rpk$1@node2.news.atman.pl>
    <5c22308c$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <pvttja$skq$1@node2.news.atman.pl>
    <5c228169$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <pvugii$eed$1@node2.news.atman.pl>
    <5c236f86$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <q00nue$f08$1@node2.news.atman.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To dlaczego winnych nie ukarano dyscyplinarnie?
    > Mafia powiedziała że poczekają na decyzję sądu?

    Policyjna sama z siebie ciężkiej dupy nie ruszyła by podnieść jakość
    nagrania z paralizatora. Może to nawet i lepiej bo by jeszcze przepadło
    jak te z tradycyjnie nie działającego (na niekorzyść policjantów)
    monitoringu na komisariacie. AFAIR monitoring na komisariacie nie
    działał. Nie przypominam sobie kto i jakie za to poniósł konsekwencje służbowe.
    Nikt nie poniósł => kultura *bezkarnego* "tuszowania" trzyma się świetnie IMHO.

    IMHO ludzi najbardziej wkurwia to że katom-policjantom niemal udało się
    (tradycyjnie?) wyłgać bezkarnie. "Wypadek przy pracy" po tak długim
    tuszowaniu kupi chyba tylko ostatni idiota albo "osoba zainteresowana" IMHO.

    Policjant też człowiek czasem popełni błąd. Błędy można wybaczyć, ale
    takich _tuszowanych_ "błędów ze skutkiem śmiertelnym" ja wybaczyć nie
    potrafię ani tym policjantom ani policji. Ci policjanci byli na
    służbie, za ich działania winę ponosi Policja. Mam nadzieje że Policja
    zaliczy proces cywilny o odszkodowanie i dostanie takiego sędziego lub
    sędzinę jak ta co zasądziła milionowe odszkodowanie dla ofiary księdza.

    Czy praca w Policji przyciąga sadystów tak jak kapłaństwo przyciąga pedofilii?

    --
    A. Filip