  • Data: 2018-12-26 22:55:18
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-25 o 23:59, Budzik pisze:

    > Swoja szosa jeżeli sie nie udało w sprawie podwyzek, to w sumei szacun
    > dla rzadu, ze tak to ubrał w piekne słówka. Czemu przeszedł ten pozytywny
    > komunikat?

    Bo rząd, a zwłaszcza ten, to zwykłe post-gomułkowsk-goebbelsowskie
    chuje, a naród (przynajmniej jego znaczna część) to zwykli debile
    łykający neokomunistyczną propagandę, w której "socjalizm" zamieniono na
    "patriotyzm"

    > W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    > członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych
    > zwiazków i protest sie nie powtorzy.

    Akurat obecne związki zawodowe, policyjne, prokuratorskie i sądowe, to
    zwykłe rządowe kurwy.

    Cytat z ostatniego pisma ZZPiPPRP:
    "Akcja protestacyjna jest wyrazem poparcia dla działań Ministra
    Sprawiedliwości..."

    Kurwa, Bareja by tego nie wymyślił. Akcja protestacyjna z postulatami
    płacowymi jako wyraz poparcia dla działań ministra który nie daje
    pieniędzy. OPZZ za komuny przy nich to był pikuś.

    --
    Sonn