  • Data: 2018-12-25 12:55:14
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Dec 2018 21:33:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W bójce nie m pasywnego pokrzywdzonego.

    No wlasnie. Ja o pobiciu, a ty mowisz, ze lepsza bojka ...

    > No ale pisałem to w kontekście zabójstwa.

    A bójka lepsza ?

    > Uwierz, że to nic nie zmieni w słupkach.

    Jakos nie dowierzam - z jakiegos powodu zamieniles pobicie na bojke
    :-)

    > Wg mnie też akurat. Przy czym wracam do tego, że to nie były żadne
    > zeznania. Jakby były, to byłby kolejny zarzut.

    > W prawie karnym czasem tak jest, że jeden czyn może wiele znamion
    > wyczerpywać. Policjant co do zasady w służbie nigdy nie dokonuje
    > pobicia, tylko przekracza swe uprawnienia wynikające z przepisów o
    > użyciu ŚPB. I nie jest to przejaw jakiś układów, tylko unormowanie prawne.

    O widzisz, i tu sie roznimy.
    Jak policjant zastrzeli uciekajacego podejrzanego to moze i
    przekroczenie uprawnien, bo pownien dogonic i zlapac.

    A jak bije pałka w czasie przesluchania w celu wymuszenia zeznan,
    to jednak pobicie.
    Tylko zazwyczaj nie wychodzi na swiatlo dzienne.

    J.