  • Data: 2018-12-25 14:13:00
    Temat: Re: praca dla fachowcałupio by było
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-12-18 o 08:59, Budzik pisze:

    > Musisz troche dokładniej wyjasnic jak mogłoby to twoim zdaniem wyglądac.
    > Znaczy ci których sie o to oskarza zostali nagle jakos uspieni i nic nie
    > wiedza?
    > Czy moze wiedza ze to ktos inny ale kryja sprawce?

    Komenda spał?

    > A to co było widac na taserze uwazasz za coś absolutnie poprawnego i
    > nienagannego?

    Absolutnie nie.

    > Wystarczy ze nie zainteresował się kto go ukrył...

    A mamy dowód, że wiedział, że ktokolwiek go ukrył?

    > Bo bronisz sprawy niewybranialnej. IMO oczywiście.
    > Za duzo tutaj "niekomepetencji", za duzo krywanych spraw zeby sadzic ze
    > to naprawde niekompetencja a nie celowe działanie...
    > Przeciez gdyby nie to ze ten film wypłynał (zapewne jakis uczciwy
    > policjant miał dośc tego co robi reszta) to pewnie sprawa zostałaby
    > zamieciona pod dywan.

    Mogło tak być i to dobrze o nim świadczy. Ale sądzę, że równie dobrze
    mógł kopię filmu Prokuratorowi wysłać - nawet anonimowo.

    > Idealista?
    > To gdzie był film z paralizatora?

    Nie mam pojęcia. Rozumiem zwolnienie osoby ukrywającej ów film przez
    prokuraturą - o ile tak było faktycznie.

    > Prokuratura prowadzi ale przeciez działa w obrebie policji, przesłuchuje,
    > potrzebuje dowodów etc. I tu juz jest pole do popisu policji która moze
    > ochoczo pomóc albo ukrywac dowody...

    Policja, to policjanci. Sama Policja jako instytucja tu nic nie pomoże w
    tym wypadku.

    > No chyba ze... policjanci poszli do prokuratora, powiedzieli jak było,
    > oddali taser z filmem a prokurator olał... ale jakos nie wierze...
    > No i prowadzi taki prokurator sledztwo... i nic sie nie dzieje. To szef
    > takich podejrzanych sie nie interesuje sprawa?

    Przynajmniej nie powinien, by nie był podejrzeń, że chce wpływać.