  • Data: 2018-12-25 15:59:54
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli w czasie przesłuchania, to nie pobicie, tylko wymuszanie
    > zeznań. Jeszcze inny przepis karny - art. 245 kk. Ale to nie było
    > przesłuchanie, a przynajmniej nic na to nie wskazuje.

    hahahaha, swietne - jakie mozna ładne szufladki zrobic.
    A jak oni go bija, on chce gadac a oni go nie słuchaja tylko bija nadal
    to nadal to jest wymuszenie zeznan?
    Znaczy nie liczy sie cel, tylko okolicznosc?

    > I teraz tak ogólnie. Ciężko się dyskutuje w sytuacji, gdy adwersarz
    > nie ma podstawowej wiedzy, a jeszcze zamiast argumentów
    > merytorycznych próbuje zarzucać rozmówcy, że ten mataczy. To grupa o
    > prawie, więc jakieś minimum wiedzy od zajmujących stanowisko można
    > wymagać. Istnieje jakiś poziom głupoty, poniżej którego NIE WYPADA
    > schodzić. Oczywiście można i to świadczy o piszącym te rzeczy.

    Podejdz do tematu odwrotnie. Zapomnij ze to grupa o prawie.
    Rozmawiasz z normalnym ludzmi i staraj sie rozmawiac na normalnym
    poziomie.
    Wtedy bedzie łatwiej nam zrozumiec a tobie postarac sie wyjsc na
    porzadnego człowieka.

    Bo na razie to jest tak, ze jedni pisza ze policjant go opluł a ty
    piszesz ze to własciwie normalne, i ze według przepisów to był tylko mały
    deszcz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby