  • Data: 2018-12-24 14:56:12
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2018 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > A ma dowody że zgoda była?

    No jest domniemanie niewinności. Więc nie da się nic udowodnić, to
    niewinni. Nawet jakby go na rynku zastrzelili, to by prok musiał
    odpuścić, bo raz że nie wiemy czy zginął od strzałów czy po prostu
    zszedł na serce, bo tydzień temu cpał, dwa że nie wiadomo który
    konkretnie strzał go zabił (teoretycznie oczywiście, bo nie wiadomo czy
    nie zszedł na serce), trzy że wśród tylu świadków muszą się znaleźć tacy
    co się mijają z prawdą, a nie wiemy którzy, cztery że nawet jakby się
    nagrało na 4 kamerach to nie wiadomo czy całe zajście i kamery uchwyciły
    wszytko, pięć że nawet prokurator nie dysponuje pełną wiedża, więc nie
    może się w temacie wypowiadać, ani tym bardziej oceniać.

    Jak widzisz sprawa jest beznadziejna.

    PS - oczywiście żartowałem, bo wiem, że co najmniej jeden dyskutant
    mógłby wziąć moje słowa poważnie;)

    Shrek