  • Data: 2018-12-24 21:40:12
    Temat: Re: praca dla fachowcałupio by było
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-12-18 o 12:59, Budzik pisze:

    > Rozumiem. Czyli zbieg okolicznosci.

    Niekoniecznie, ale tam sprawcą mogła być zupełnie inna osoba - pewnie
    też policjant, ale głupio by było, jakby się skończyło jak z Tomaszem
    KOMENDA i za kilka lat okazało, że zabójstwa dokonała zupełnie inna
    osoba, niż siedzi.

    > Dodatkowo ukrycie filmu i nie wyjasnienie sprawy to zbieg okolicznosci nr
    > 2.

    Komendant Wojewódzki Policji go ukrywał?

    > W ogole to najprawdopodobniej Stachowicz był chory i zmarł naturalnie a
    > reszta to po prostu zbieg okolicznosci nr 3, 4,5 itd...
    > No i skoro mamy taki poważny zbieg zbiegów okolicznosci to "nic sie nie
    > stało" i policjanci moga wrocic do służby... i nie ma sie za bardzo czym
    > interesowac.

    Po prostu dajmy pracować sądowi. Sprawa po prostu nie jest oczywista.

    > Naprawde tak brzmi linia obrony i wyjasniania tej sprawy?

    Nie mam zielonego pojęcia. Uparłeś się na uzyskanie tego ode mnie, a ja
    jedynie zająłem stanowisko w sprawie hejtu na komendanta.

    > Ano to ze skoro szefostwo nie zadbało o prawidłowe wyjasnienie, o
    > przejrzystosc procesu itd. to nie nadaje sie na szefostwo.
    > A w zwiazku z tym szybkie znalezienie kolejnej posady przez człowieka
    > który wykazał się takim brakiem umiejetnosci zarzadzania wydaje sie mocno
    > dziwne.

    W takiej sytuacji Policja jest wyłączona z postępowania i prowadzi je
    prokurator.