  • Data: 2018-12-24 10:49:21
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-12-18 o 02:52, J.F. pisze:

    > A udzial w bojce robi z ofiary przestepce.

    Przeczytaj cały przepis :-) Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w
    którym naraża się człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty
    życia albo nastąpienie skutku określonego w art. 156 § 1 lub w art. 157
    § 1, (...). Grupa merytoryczna, to pozwalam sobie skracać pewne rzeczy
    zakładając, że są oczywiste.

    > Ale moze to dla policjanta lepiej - statystyki wzrosna ...

    Nie. To nadal będzie jeden czyn.

    > ale czy dobrze wnioskuje, ze jak poseł bije, to Ci sie nie podoba.
    > A jak policjant, to tylko przekroczenie uprawnien przeciez.

    Widziałeś gdzieś Ustawę o użyciu Środków Przymusu Bezpośredniego przez
    Posłów i Senatorów? Ja osobiście nie.