  • Data: 2018-12-22 13:37:03
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Choćby nadużywając słowa "kulson". Przy czym Twój szacunek, to Twoja
    > sprawa, natomiast mój to moja.

    Akurat nie wydaje mi się, żebym użył w jego kierunku słowa "kulson" w
    liczbie pojedynczej (choć nic by się nie stało). Natomiast tak, policję
    uważam za kulsnów. Zgłoś się z pretensją do swoich przełożonych - oni
    zrobili z was kulsonów - dosłownie i w przenośni -
    https://twitter.com/Policja_KSP/status/9306950155459
    17441/photo/1

    Sami jesteście sobie winni - zrobiliście celebrytę (tak wy a nie
    dziennikarze - kto zwoływał konferencje prasową, żeby z dumą kulsona jak
    małpę w zoo pokazywać?) krawężnika, którego osiągnięciem było to, że
    bezpodstawnie (tak, był wyrok sądu) dał radę siłą (w przewadze
    liczebnej) załadować dwie dziewczyny (które miały więcej odwagi niż
    funkcjonariusze) do suki. No skoro macie tam takie wzorce, to czemu się
    dziwisz, że szacunek do waszej formacji leci na łeb na szyję i przez
    sporą cześć społeczeństwa jesteście traktowani na równi z milicją? Nie
    szanuję waszej formacji, mówię to wprost i nie widze w tym problemu -
    moje prawo. Uważam was za formację antyspołeczną i bardzo żałuje tej
    mniejszości, która szła do was dla ideałów i zostali zrobieni w
    kulsonów, praktycznie bez możliwości wyjścia z "firmy" i normalnego
    powrotu na rynek pracy. Sytuacja bardzo słaba i jednostkom współczuję,
    ale nie zmienia to mojego zdania o waszej formacji.

    > Ty generalnie nikogo nie szanujesz, ale to już Twój problem. Sam na to
    > pracujesz.

    Tu się mylisz. Jest wiele osób, formacji i zawodów do których żywię
    głeboki szacunek. Akurat policji jako instytucji nie, (bo indywidualnie
    to mogę sobie policjantów szanować i zdarza się i normalnie pogadać - w
    końcu też ludzie). Ciebie też nie szanuje bo robisz dziwkę z logiki, co
    gorsza poniekad służbowo.

    > Nie znam przebiegu zdarzeń ani w jednym, ani w drugim przypadku i
    > oceniać w żaden sposób nie mam zamiaru. Jeśli ktoś zna, to są
    > odpowiednie mechanizmy do oceniania tego. A wypisywanie przez brukowce
    > głupot, to jedynie pochodna tego, że za pierwszym razem ktoś ich - w
    > imię wolności pracy - nie spacyfikował.
    >
    > Zauważ, że jak Przemka zamordowano, to prasa o tym nie pisała. Nie
    > pisała, nie dywagowała.

    Bo nie było wolnej prasy. Pis zresztą nad tym pracuje, tylko jak prezes
    stwierdził najpierw konieczna jest reforma wymiaru sprawiedliwości, bo
    bez niej ustawa medialna nie ma sensu. Zgadnij dlaczego? Więc nie martw
    się - być może jeszcze doczekasz (czego nam nie życzę).

    > Zapadł wyrok na sanitariuszy, to uszanowano ten
    > wyrok. Teraz oszołomi mieniący się dziennikarzami wypisują bzdury
    > reguralnie i - moim zdaniem - sami sobie robią źle.

    O żesz... i uważasz, że to dobrze? Polityczny sąd skazał niewinnych
    ludzi, "media" siedziały z mordą w kuble, a ty stróż prawa tęsknisz za
    czasami jak media "nie siały fermentu?

    > Bo po prostu nikt
    > mądry im nie wierzy - nawet, jak przypadkowo napiszą prawdę. Bo nie
    > zawsze kłamią, ale nie wiadomo kiedy.

    Nie - ty im nie wierzysz. Praktycznie wszyscy uważają, że chłopaka po
    prostu zameczono na śmierć na komisariacie. Co najwyżej część dodaje, że
    patola to nie szkoda, ale co do faktu się zgadzają.

    > Wracając do Ciebie, to zamiast wysłuchać wszystkich stron i w oparciu o
    > to zająć stanowisko obrażasz wszystkich wokół,

    Nie wszystkich wokół, tylko co najwyżej ciebie, o ile tak odbierasz
    argumentację, że skoro się nagrało pobicie z torturami zakończone
    zgonem, to sąd powinien sprawę ocenić pod kątem spowodowanie śmierci.

    > kto ośmieli sie mieć
    > odmienne od Ciebie zdanie. Części ludzi po prostu się z Tobą nie chce
    > dyskutować. Pozostali dla świętego spokoju nie protestują. Mnie jeszcze
    > od czasu do czasu się "chciewa".

    Sorry, ale za każdym razem kiedy wysnuwasz swoje wymyślne teorie na
    temat że powód kontroli nie musi być prawdziwy, że skoro ktoś jedzie
    rowerem to jest przewoźnikiem, że skoro kumuś dziecko zmarło, to należy
    mu dla jego dobra postawić zarzuty, to ludzie ci piszą, że powielasz
    stereotypy milicjanta z dowcipów. Większość już spasowała, ja też chyba
    dam sobie spokój.

    Shrek