  • Data: 2018-12-22 15:02:48
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam przebiegu zdarzeń

    Znasz.
    Wszyscy znają. Zaczynając od miejsca zdarzenia - w kiblu na komisariacie.

    > ani w jednym, ani w drugim przypadku i
    > oceniać w żaden sposób nie mam zamiaru.

    Jak duże trzeba mieć kompetencje, aby ocenić, że w kiblu na komisariacie
    ludzi się nie przesłuchuje?

    > Jeśli ktoś zna, to są
    > odpowiednie mechanizmy do oceniania tego.

    Te mechanizmy nie zadziałały. To, że nie zadziałały, to nie znaczy, że
    nic się nie stało, więc przełożony mógł spokojnie czekać, aż zadziałają.
    Więc ma czyste sumienie, bo przecież czekał na coś, co nie nastąpi.

    Te mechanizmy działają tylko w pewnych okolicznościach.
    Teraz już wiesz, dlaczego obecna władza przejmuje prokuraturę i sądy.
    Mogą nie reagować na tego typu rzeczy (popełnione przez "swoich"), bo
    będą mogli "z czystym sumieniem" sobie czekać na te niedziałające
    mechanizmy - własnoręcznie i celowo popsute.

    > A wypisywanie przez brukowce
    > głupot, to jedynie pochodna tego, że za pierwszym razem ktoś ich - w
    > imię wolności pracy - nie spacyfikował.

    Czyli prasę trzeba za mordę trzymać żeby głupot nie wypisywali?

    Ale zdajesz sobie sprawę, że wolność prasy to fundament normalnego
    państwa? I w normalnym państwie prasy się nie pacyfikuje?

    > Wracając do Ciebie, to zamiast wysłuchać wszystkich stron i w oparciu o
    > to zająć stanowisko

    Ilu jeszcze stron trzeba wysłuchać, żeby zająć stanowisko, że ludzi w
    kiblu się nie przesłuchuje?

    > obrażasz wszystkich wokół, kto ośmieli sie mieć
    > odmienne od Ciebie zdanie. Części ludzi po prostu się z Tobą nie chce
    > dyskutować.

    Skoro się z nim zgadzają, to po co mają z nim dyskutować?

    > Pozostali dla świętego spokoju nie protestują.

    Ja protestuję.
    Przeciwko temu, co tutaj wypisujesz.

    Pozdrawiam
    Piotr