  • Data: 2018-12-22 17:08:43
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak pisałem książkę i szukałem faktów z przeszłości, to tak mniej więcej
    > do lat 90-tych do większości faktów można było dojść śledząc prasę.
    > Teraz,y sobie wyrobić zdanie odnośnie bieżących, to nie da sie choćby
    > wszystkie te media przeczytać.

    Jak ktoś śledził Trybunę Ludu a nie drugi obieg,
    to może nawet o Sierpniu 80 nie słyszał.
    Żeby wyrobić sobie zdanie jest wystarczająco dużo mediów -
    wystarczy nie ograniczać się do jednych.

    > Tak naprawdę, to do dziś chyba nie wiadomo do końca, o co tam poszło. W
    > każdym razie z prasy się tego nie dowiesz na pewno.

    Akurat jestem maturzystą z tego samego rocznika i mimo,
    że polityką się specjalnie nie interesowałem, to doskonale
    już wtedy wiedziałem o co poszło.
    Tak jak wiem teraz wystarczająco dużo o sprawie Stachowiaka
    (bo jestem z Wrocławia), żeby mieć wyrobione zdanie w tej sprawie.
    Przecież nie pobili go kosmici.