  • Data: 2018-12-22 21:24:33
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze ktoś nimi będzie rządzić, i zawsze sie znajdzie taki, co powie,
    > że ma dowody, ale sądy są złe.

    Właśnie odkryłeś dlaczego prokuratura i sądy powinny być niezależne.

    > Może ich nie ma? Ja ich nie znam.

    Czego nie ma?
    Czego nie znasz?
    To wiedza tajemna, że gościa w kiblu przesłuchiwali?

    > Może czekał na stwierdzenie, czy zginął na przesłuchaniu w kiblu po prostu.

    Ja pierdolę... nawet gdyby nie zginął, nawet gdyby przesłuchującemu
    skrzydła wyrosły po tym przesłuchaniu, to w normalnym kraju każdy
    normalny przełożony wypierdoliłby na zbity pysk w trybie natychmiastowym
    funkcjonariuszy, którzy przesłuchują kogokolwiek w kiblu. Niezależnie od
    tego czy przesłuchiwanym byłby członek rodziny królewskiej czy patol,
    czy częstowaliby go cukierkami czy paralizatorem.
    A jakby nie wypierdolił, to sam straciłby stanowisko i stanąłby przed
    niezależnym sądem za niedopełnienie obowiązku wypierdolenia z roboty
    funkcjonariuszy patoli.

    Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz, a mógłbym ci wytłumaczyć?

    Pozdrawiam
    Piotr