  • Data: 2018-12-22 13:59:57
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli - jak pytasz - wiedział, tolerował, to powinien zostać
    > osądzony za niedopełnienie obowiązków, a nie hejtowany przez
    > oszołomów. Wówczas sąd nawet mogły orzec zakaz pełnienia funkcji
    > kierowniczych. Nie został osądzony, więc mam prawo sądzić, ze
    > dowodów żadnych jego winy nie było.

    Wytłumacz mi Robercie jedna rzecz:
    - ginie człowiek razony prądem
    - paralizator ma kamere

    I nic sie nie dzieje... dopóki film przypadkowo nie wycieknie...
    To jak tu nie winic za to szefa? To kogo? Sprzataczke?

    Bo ja rozumiem ze w policji musza sie trafic psychole.
    Ja rozumiem, ze do sprawdzenia tych psycholi komendant mogł wysłac
    ograniczonych intelektualnie policjantów (chociaz wydawałoby sie ze takie
    sledztwo w policji to powinna elita prowadzic).
    Ale do kurwy jak to jest mozliwe ze ten super szef nie zainteresował się
    wynikami tego sledztwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.