  • Data: 2018-12-22 08:40:56
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobistego związku być nie musi - to jasne, ale też nie powinno być tak,
    > że komuś palma odwali i komendant za to ma lecieć.

    Nie do końca się zgodzę. Zależy od rozmiaru i skutków "odbicia palmy".
    Po prostu ponosi odpowiedzialność (z braku lepszego słowa powiedziałbym
    "polityczną", ale nie o politykę tu chodzi). Po prostu ktoś za porażki i
    skucesy odpowiedzialny być musi i nie ma innej drogi, niż że będzie to
    przełożony.

    W tym wypadku nie ma jednak sytuacji, że komuś odbiło, a odbiło 4
    funkcjonariuszom na raz i zapewne przy bierności jeszcze większej
    ilości. Więc nie jest to nagła szajba jednego funkcjonariusza, tylko
    widać problem głębszy. Obstawiam (nie jestem w stanie tego udowodnić,
    ale jestem na 99% pewny), że jest to właśnie skutek myślenia
    prezentowanego przez Roberta - dopóki nie ma wyroku to nie ma sprawy, a
    wyroku nie ma, bo prokuratura ma problemy ze wzrokiem i nie widzi
    podstaw. I tak coraz bardziej - najpierw ktoś pałą dostał, potem któryś
    wylądował w szpitalu i słusznie okazało się, że był zamieszany w
    pobicie, a konkretnie to z niewiadomych powodów rzucił się na pięciu
    funkcjonariuszy i ci broniac się go pobili, a skończyło się, że
    stachowiak "wioł i umar". Oczywiście okazuje się, że nie z powodu tego,
    że go pobili, udusili i razili prądem.

    I to jeszcze możnaby zakwalifokować jako jakiś niesamowity przypadek,
    gdyby nie wypowiedzi kulsonów, twierdzących, że nie widzą tu
    spowodowanie śmierci.

    Ale jak widzę, generalnie się zgadzamy.

    Shrek