  • Data: 2018-12-22 09:30:00
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma prawo, tylko owo prawo powinien wyrażać w sposób cywilizowany. Nawet
    > negatywna ocena ie upoważnia do raku szacunku.

    A gdzie okazałem brak szacunku temu komendantowi (który moim zdaniem na
    szacunkek średnio zasługuje, ale pomińmy to)? I nie myl tego z brakiem
    szacunku do twojej formacji i ciebie osobiście i twojej argumentacji.
    Ciężko na to pracowałeś(liście).

    > Czyli w przedmiotowej sprawie brakło argumentów i przechodzimy do "bicia
    > murzynów".

    Nie - w przedmiotowej sprawie argumenty zostały przedstawione. Natomiast
    ty twierdzisz, że dopóki nie ma wyroku to nie ma sprawy. Podobieństwo do
    sprawy Przemyka wcale nie jest przypadkowe. Powiedziałbym, że pomijając
    szczegół dotyczący tego, że stachowiak był patolem (ale jednak
    człowiekiem) i odnogę sanitaruszy, sprawy są wręcz kropka w kropkę
    podobne. To jest jeden z powodów mojego braku szacunku do policji.
    Milicji też nie szanuje jakby co, choć jestem pewny że było trochę
    porządnych milicjantów.

    Shrek