  • Data: 2018-12-22 07:59:57
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przerażające to jest dopiero jak zdasz sobie sprawę, że on wyraźnie
    > na plus od przeciętnego kulsona pod względem IQ i swojego rodzaju
    > "logicznego" wnioskowania wypada... Jak ktoś kiedyś napisał, piszący
    > na grupach są jednak na swój sposób jakąś elitą, Robert też jest
    > elitą wśród policjantów. Pomyśl sobie co prezentuje sobą
    > funkcjonariusz ze średniej czy wręcz niskiej półki (a takich jest
    > większość). To jest dopiero przerażające...

    Niestety miałem ostatnio troche do czynienia wiec juz sie przekonałem...

    Tu mi wisizm, kretactwo polaczone z absolutnym brakiem profesjonalizmu.

    Dodatkowo dostałem postanowienie o umorzeniu (niewykryciu sprawcy) z taka
    iloscia błędów ze matura byłaby oblana...

    Kiedys miałem włamanie do mieszkania (jakies 10 lat temu)
    Pierwsza teza Sherlocka była taka, ze sam sie okradłem :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".