  • Data: 2018-12-22 07:22:14
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problemem pozostaje to, że dokąd nie zapadnie wyrok, to nie wiadomo, czy
    > zabiłeś.

    Po pierwsze to niekoniecznie prawda - wyciąłeś dość istotną część. Po
    drugie postępowanie karne ma się nijak do stosunku pracy.

    > W tym wypadku nie było to wcale oczywiste,

    W tym wypadku jest to akurat oczywiste jak rzadko kiedy, bo pobicie ze
    skutkiem śmiertelnym się nagrało. Co najwyżej kwestia klasyfikacji - od
    nieumyślnego spowodowania przez pobicie ze skutkiem do zabójstwa.

    > tyle dyskusji na ten temat z mojej trony, bo przedmiotem
    > dyskusji tu nie było, czy Stachowiaka zamordowano, czy nie, tylko czy
    > były Komendant może być Dyrektorem.

    Bardzo wygodne, aczkolwiek się wiąże. Komendant miał burdel w
    instytucji, a ty twierdzisz, że nie i dopóki sąd nie skaże winnych to
    nie ma spowodowania śmierci. Otóż jest - spowodowanie śmierci zależy
    bardziej od tego czy jest trup czy nie a nie od tego czy sąd kogoś skaże
    - os braku wyroku trup nie zmartwychwstanie - trup jest i to na
    komisariacie. Okoliczności też są jasne. To że ziobrokratura kulsonów
    kryje obciąża tylko kulsonów jako instytucje, a nie wybiela jak zdajesz
    się sądzić.

    BTW - od kiedy komendant czy dyrektor piszemy z wielkiej litery.

    Shrek