  • Data: 2004-11-28 18:30:58
    Temat: Re: pozyczki 10 % dziennie
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kurcze nie ogladałem ale
    nie uwazam ze gościu był nie moralny
    skoro ktoś pożycza kase to musi miec swiadomosc ze ma oddac w terminie
    a te duze odsetki to tylko wynik zabezpieczenia sie przez oszustem którym
    moze sie okazac pozyczkobiorca
    skoro bank nie chce pozyczyc komus kasy to znaczy ze ktos w danej kwocie
    jest wg banku niewyplacalny - jesli ow 'lichwiarz' pozycza mu kase to
    ryzykuje jej utrate - jesli jest umowa to pewnie i do US jest zgloszona -
    kurcze inaczej nawet umowa nie pomoze - sad zasadzi kwoty z umowy i nakaze
    zwrot - jesli zas nieruchomosc jest zastawem to pewnie komorki bedzie miał
    podstawy ja zajac i sprzedac
    ja sam bylem kiedys w podobnej sytuacji - pozyczylem 65 tys zł koledze z
    piaskownicy -w umowie bylo 2 % dziennie po terminie no i w zastaw szlo jego
    mieszkanie, a umowe zglosiełem w US no i dostałe też do tej umowy
    yrantów - tak czy inaczej w termminie kasy nie ododał - na 3 dzien udałem
    sie zyrantów - a w tydzien pozniej do sadu - niestety sprawa zajeła az 15
    miesiecy i ja wygrałem - teraz 8 ludzi ma splacic mi spora sume - i ona
    wciaz rosnie - na razie dogadalem sie ze odsetki sa 0,1% dziennie od kwoty -
    placa w ratach - zajmie im to mnustwo czasu a ja - no cóż nie mam juz
    kolegi - ale chyba nie był to dobry kolega - ale zaden z zyrantów nie czuje
    sie oszukany przeze mnie tylko przez mojego i ich bylego kolege - bo on
    oczywiscie nie placi poki co ani grosza - komornik za to sprzedał jego
    mieszkanie - co pokrylo mniej wiecej 1/7 kwoty po jej zasadzeniu. ja kwote
    podstawowa juz w sumie odzyskałem - ale skoro naleza mi sie odsetki to
    dlaczego nie. te odsetki to moje ryzyko i poswiecony na wszystkie te
    działanai czas - czy uwazasz mnie za oszusta ? wszysko zrobilem zgodnie z
    litera prawa i dlatego to teraz ja mam dostanie zycie - nie oszukalem
    nikogo - uwazam ze to wlasnie mnie oszukać chciano