  • Data: 2004-11-29 02:45:31
    Temat: Re: pozyczki 10 % dziennie
    Od: "RAV" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaa mysle ze troche sa tu mylone pojecia, a wlasciwie sens. zostalo
    powiedziane, ze do ustalonego dnia splaty odsetki byly uzgodnione (np 30%
    mies czy inny okres), a dopiero za zwloke kazdy dzien 10%. jezeli ktos nie
    zaplaci w terminie to te odsetki mu naliczno. wg. mnie jest to uczciwe i
    sluzy temu by osoba pozyczajaca mogla liczyc na pieniadze w terminie

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski