  • Data: 2004-04-19 17:49:40
    Temat: Re: powiadomienie o wyroku..
    Od: "pioklo" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c610sh$ith$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej,
    > tez jestem studentem i w moim przypadku nikt nie byl powiadomiony ale
    wyrok
    > byl wydany przed tym jak dostalem sie na studia (dzienne, panstwowa
    > uczelnia).
    > Moge sie spytac za co masz zawiasy? chyba jestemy w podobnej sytuacji..ile
    > zostalo ci do konca proby?

    To Twoj przypadek jest inny ,poniewaz nie byles studentem jak byl wyrok.
    U mnie jest w aktach sprawy ze jestem studentem .
    Prokurator chce isc na ugode i jakis taki wyrok wlasnie jak podalem chce
    krzyknac :)
    Pytanie kolejne czy mozna w tej ugodzie jakos sobie zastrzec zeby nie byla
    powiadamiana uczelnia.
    A sprawe mam za oszustwa i wlamanie Internetowe :) (karty cc)

    piotrek