    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porzadki i windows 98
    Date: Fri, 09 Feb 2007 12:26:24 +0100
    <eq55s4$43t$2@news.onet.pl> <eq56bv$gfd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq56dk$74b$1@news.onet.pl> <eq5792$iis$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq57ju$al9$1@news.onet.pl> <eq5cfs$2bi$2@inews.gazeta.pl>
    <eq5crd$uh7$1@news.onet.pl> <eq5dpk$7j9$1@inews.gazeta.pl>
    <eq7b59$lsi$1@news.onet.pl> <eq7cm6$nlp$1@inews.gazeta.pl>
    <eq9ogp$5o3$1@inews.gazeta.pl> <eqamlp$97a$2@inews.gazeta.pl>
    <eqatde$9t3$1@inews.gazeta.pl> <eqc170$q0$2@inews.gazeta.pl>
    <eqf6eg$jv9$1@inews.gazeta.pl> <eqfm51$oli$3@inews.gazeta.pl>
    <eqg2ve$jp6$1@inews.gazeta.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Dostrzegam. Dostrzegam również różnicę między kradieżą, gdzie okradany
    > traci fizyczną rzecz, a skopiowaniem cudzej pracy, gdzie 'okradany' nie
    > traci nic.

    traci potencjalny zysk (realny potencjalny zysk, KTOS korzysta Z JEGO
    PRACY nie placac za to, jezlei ktos KORZYSTA z pracy innej osoby za jego
    zgoda to nie wykorzystuje naszych uslug wiec od strony moralnej nie
    mozna nazwac go zlodziejem, b chcialbym przypomniec ze od tego sie
    zaczelo, stwerdzilem ze od strony moralnej to zwykly zlodziej koneic i
    kropka, a forma kradziezy , fizyczna rzecz czy wartosc intelektualna nie
    ma przy tym kryterium zadnego znaczenia z mojej strony to juz koniec)

    > Mercedes powinien kosztować tyle ile części i robocizna, plus marża. Tak
    > samo oprogramowanie.

    ta jasne,

    Marża przy oprogramowaniu powinna być o wiele
    > niższa, bo na mercedesa dostajesz gwarancję, no i jest konkurencja ze
    > strony oprogramowania darmowego.

    no wiec nikt cie nie zmusza do uzywania platnego nie placac z nie, twoj
    wybor ale nie rznij glupa twierdzac z walczysz z korporacjami bo jestes
    od strony morlnej wtedy zwyklymzlodziejem.