  • Data: 2007-02-07 16:06:44
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie qrwa, czynnosc nielegalnego UZYSKANIA konretnego programu pozbawia
    > ta konkretna firme relanego potencjalnego zysku.

    Wiesz, potencjalnie to ja jestem gwałcicielem - narzędzie mam ;->

    Potencjalnie to Polska jest mocarstwem dyktującym warunki całej Europie ;->

    Udowodnij mi _konkretną_ stratę: czyli np. że dany nabywający kopię
    nielegalną nabyłby wersję legalną gdyby piractwa w ogóle nie było.

    Inny przykład: ktoś nabył sobie za 10zł 10 płytek z nielegalnymi kopiami
    M$ Office... po czym zmielił je w niszczarce do dokumentów. Wg. ciebie
    M$ poniósł ową potencjalną stratę i to 10 razy ;-)