  • Data: 2007-02-07 21:49:44
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > 3 setki? Ocipiałeś?
    >
    > Sama wingroza, nawet w wersji OEM, to jakieś 3 stówki.

    zgadza sie, systemu nie licze, nikt cie nie zmusza do uzywania
    konkretnego, wybierasz taki to placisz nie chcesz placic wybierasz linuxa

    > Kompletny pakiet M$ Office jak ostatnio patrzyłem to coś blisko tysiąca...

    a na cholere Ci kompletny ? Uzywasz wszystkiego?

    > Poza tym skąd wytrzasnąłeś 3 tysiące na komputer? Całkiem solidny laptop
    > kosztuje 1700zł...

    rozne bywaja ceny , solidny latpop to laptop z systemem + z ramem 1,5
    giga, matryca 15,4 itp , wiec to sie czayna w okolicach 2500, za 3200
    jest accer z vista w vobisie