  • Data: 2007-02-07 22:29:29
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > a na cholere Ci kompletny ? Uzywasz wszystkiego?

    No i m.in. o to chodzi - człowiek idzie po pirata,to bierze "komplet"
    choć tak na prawdę używa jak wersję maksymalnie ubogą.

    Ale "straty" liczą jak za komplet...

    > rozne bywaja ceny , solidny latpop to laptop z systemem + z ramem 1,5
    > giga, matryca 15,4 itp , wiec to sie czayna w okolicach 2500, za 3200
    > jest accer z vista w vobisie

    Bój się Boga - półtora giga? Do edycji tekstu?! (przypominam - była mowa
    o pakiecie biurowym)

    Ja mam 768MB, celeronek słabszy od starego Athlona XP 1600 i 8MB kartę
    graficzną (z dzieloną pamięcią) i gram sobie w Hitmana 2 :)