  • Data: 2007-07-29 13:33:02
    Temat: Re: porozumienie madryckie - rejestracja znaku towarowego
    Od: "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Netx [ NetxLabs Innovations ]" <n...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f8g4as$6b5$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > jestem właścicielem znaku graficznego, który chciałbym zarejestrować w
    > całej unii europejskiej. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów byłby łaskaw
    > mi objaśnić co powinienem wypełnić i gdzie wysłać. Słyszałem, iż można
    > to zrobić przez internet. Będę wdzięczny za pomoc.

    Oczywis cie lepiej byłoby dla Ciebie skorzystać z usług rzecznika
    patentowego, ale skorom chcesz to robić sam, to Twoja wola.
    Przede wszystkim nie szukaj nic o porozumieniu madryckim, bo ono Ci dla Unii
    nie jest potrzebne.
    Kluczowe hasła do guglania to CTM i OHIM albo OAMI

    Tam znajdziesz wszystkie informacje oraz formularze. Potem, za jakiś czas
    dostaniesz informację, czy Ci się udało.
    Pozdrawiam
    Roman Rumpel