  • Data: 2002-06-19 11:56:41
    Temat: Re: pomyłka sędziego piłkarskiego
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kałka WP napisał(a) w wiadomości: ...
    >Tylko, że po meczu Brazylia - Belgia sędzia przyznał się do błedu :-)

    no i co z tego? To była sobie wypowiedź przed kamerami, nie zeznanie jakieś
    przed komisją.

    >ten przynajmniej dla mnie jest oczywisty tym bardziej, że on się przyznał.

    przed dziennikarzami mógl sobie opowidać, że był właśnie na Marsie i
    stwierdził, że wyniki na mundialu to spisek ufoków. Też byś oparł na tym
    swoje roszczenia? :-)

    (ciach, nieistotne)

    >Chcę podkreślic jeszcze raz, że najważniejsze w tym przypadku jest
    >przyzananie sie sędzuiego i na tym fakcie można budować związek przyczynowo
    >skutkowy pomiędzy jego pomyłką i wpływem tejże na wynik wygranej. Czy mam
    >rację ?????? :-) czy też nie ???? :-(

    Nie masz racji. Wiązące jest zdanie FIFA na ten temat, nie opinia sędziego.
    Jeśliby ta organizacja anulowała wynik meczu na podstawie zeznań sędziego
    (mało prawdopodobne) to mecz zostałby powtórzony, a poprzedni wynik
    _anulowany_. I musiałbyś obstawiać od nowa. tak więc i tak i tak możesz
    zapomnieć o tych pieniądzach. sprawa jest czysta, a totalizator opiera się
    na oficjalnym wyniku meczu, nie na ilości bramek strzelonych w ogóle. Nie
    widzę
    tutaj żadnej podstawy do roszczeń.

    --
    Pozdrawiam,