  • Data: 2002-06-21 09:06:29
    Temat: Re: pomyłka sędziego piłkarskiego
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tutaj masz nowe wiadomosci, ktore moze pomoga (z Onetu)
    "
    FIFA przyznała, że Moreno popełnił błąd

    Międzynarodowa Federacja Piłkarska przyznała w piątek, że ekwadorski
    sędzia Byron Moreno popełnił błąd pokazując czerwoną kartkę włoskiemu
    piłkarzowi Francesco Tottiemu w meczu 1/8 finału mistrzostw świata z
    Koreą Południową 1:2.

    W dogrywce, w 102. minucie, przy stanie 1:1 Totti otrzymał czerwoną
    kartkę, a kwadrans później Ahn Jung-hwan strzelił "złotą bramkę" dla
    Korei.
    "

    Czyli kontaktuj sie z FIFA.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@