  • Data: 2010-08-28 00:32:17
    Temat: Re: pomyłka przy uzgodnieniu ceny
    Od: " " <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick <n...@g...pl> napisał(a):

    > Jaka kwota widniala przy zamawianiu towaru? Jaka jest normalna cena tego
    > towaru w innych sklepach?
    >
    > Jesli przy zamowieniu cena byla nizsza - to ona obowiazuje (o ile nie
    > jest radykalnie nizsza niz srednia cena towaru - bo wtedy widac ze
    > pomylka, np 100,00 zamiast 1000). Oczywiscie masz mozliwosc odstapienia
    > od umowy (w obu przypadkach, tzn cena radykalnie nizsza (sprzedawca
    > odstapi na pewno) lub cena podobna, ale lekko nizsza niz rynkowa (masz
    > prawo domagac sie wydania towaru).

    Towar już został wydany, najlepsze w tej sprawie jest to, że
    podczas płatności nie zorientowałem się że cena jest taka niska,
    a faktury nie odbierałem osobiście i nie wiedziałem że kwoty
    są różne. Kwota zapłacona wygląda na około 7-10 razy niższą,
    sprzedawca twierdzi że kwota jest 10 razy niższa. Od zakupu
    minęło około dwóch tygodni.