  • Data: 2010-08-28 22:40:54
    Temat: Odp: pomyłka przy uzgodnieniu ceny
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xiangx" <x...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5bb15$7g6$...@i...gazeta.pl...
    > Jednak sprzedawca zaczął mi grozić że "jeśli nie oddam to
    > takie sprawy załatwia się inaczej" po czym dodał że ma
    > znajomości w urzędzie skarbowym. Jego słowa dosłownie mnie
    > zmroziły, wstrzymałem się z przelewem i najchętniej teraz
    > bym mu po prostu nic nie zwracał. Szkoda że nie jestem
    > w stanie udowodnić groźby karalnej.

    czy ustaliles z nim wczesniej dokladna (wyzsza) sume ktora miales
    zaplacic?
    czy tez do pomylki doszlo jedynie w zakresie obciazenia karty?
    jezeli nie podal przed obciazeniem karty prawidlowej, wyzszej sumy
    to go olej i niech sie buja w sadach

    jezeli zas wczesniej uzgodniliscie wyzsza sume, pobral mniejsza, to
    roznica mu sie nalezy mimo tego ze jest kompletnym burakiem